fredag 27 mars 2009

Min hjältinna



Min prinsessa, finaste på hela jorden. Jag tappade mina nycklar i snöstormen (det HÄNDER ju bara inte) i Måndags morse. Som tur är hade akkras matte en extra nyckel hem till mig. Bilnycklarna satt där på oxå. AJ.Men jag tror på ödet och var inte så bekymrad om det, rey skickade extranycklarna. Det som jag tyckte var synd var att cykeln låg i baksätet när jag äntligen hade fått ändan ur och tagit med den upp. Jag ville verkligen cykla. Så när bilnycklarna kom som satte jag glatt ihop delarna mekkade med kedjan(hatar att mekka cykel) och pumpade upp däcken med lite våld och lite ilska, Så bar det av och noonie travade brevid somom hon aldrig gjort annat.
Så härligt! Så när vi kom tillbaka så lyfte jag upp cykeln och väntade på att noonie skulle komma och hon kom inte och jag blev lite småirriterad med cykeln på axeln. Jag hör ett välbekant nyckelskrammel och så kommer hon med nycklarna i munnen.
Bästa hunden! Så Fiiin!

Inga kommentarer: