onsdag 17 februari 2010

Pepp!


Jag älskar ordet! Och det var precis vad vi fick idag. Jag har varit på en föreläsning i tävlings psykologi på Strängnäs Hundklubb Det var Evamarie Wergård som pratade och hon var riktigt bra och kändes otroligt påläst i ämnet.
Jag ska inte orda så mycket om det utan rabbla mina affirmationer
Det som ringer i mitt huvud när jag skrattar och har kul när jag tränar är en annan tränares ord, Du bara flamsar och garvar. Så mycket av min tid har gått åt att neka den bubblade glädjen.
Bort med det!
Jag kan skratta och fokusera.
Jag vill skratta och fokusera
Jag får skratta och fokusera.

Så här är den nervösas delmål den här terminen;
starta lydnadsklass 1
högre delmål;
Ta förstapris
Årsmål 2010;
Ta tre första pris
flytta upp en klass.

Det kommer bli så kul!
och jag ska skratta hela vägen..

Nu kommer jag inte i håg ordagrant men
Det krävs mycket träning för att ha sån tur...

1 kommentar:

eva marie sa...

Kanon!
Vilket bra mantra :D

Hoppas att vi ses någon mer gång i framtiden, om inte så önskar jag dig all lycka - du har definitivt all inställning för att lyckas!

Och ja, ju mer ni tränar desto mer tur får ni ;)
Glada hälsningar Eva Marie