torsdag 1 april 2010

Dagarna med Cassie

Oj oj. Första dagen var nog den tråkigaste i Cassies liv. det var bara en massa regler och gå fint ikoppel med annan hund, vänta på sin tur, vänta på mat, vänta i bilen, Vara tyst och inte skälla. Hon ligger och småmuttrar i Bokhandeln så jag vet att det är nära till skall och vi har 2 hundar hos grannen som går in och ut.
Men hon skällde 2 gånger igår. Inne och i stallet. I stallet höll Cassie på att skita på sig och Shanti hoppa ur skinnet. Hon såg en katt och gick i gång. Jag gick ut och brölade. Och sen sa hon inget mer. Hahahaha. det är konstigt det där brölandet det är sällan någon hund tar upp mig på det igen och vågar knysta igen men jag känner mig som en idiot när jag gör det. Men å så skönt när det är tyst.
Så idag ska vi ta upp förväntan innan utgång, fast det känns redan bättre. Kan bero på att det inte är så skönt väder och att jag redan kastat ut hundarna kl 5 och 6 och8 så det är inte så spännande längre.

Inga kommentarer: