fredag 26 september 2008

Torsdag

Jag och karin tog zarka o nunis med till agilitybanan innan kursen skulle starta. det var jätteroligt, tokis sprang genom hela banan på egen hand även tunnlarna och gungbrädan och var så himla nöjd med sig själv. Vi tragglade lite och hade skoj sen tittade vi på alla hundarna på apellplan. Mria och akkis dök upp och vi satt alla och bara studerade. Karin tog med sig zarka och nonie hem så gick Maria och jag på kurs. Teori idag igen med tanter som firade av sin kurs i samma lokal. ooops ljudnivån var hög därinne och det var svårt att höra vad vår stackars instruktör sa.
Men både maria och jag har hört det förut så ..
Vi flyttade iallafall upp på scenen så vi slapp det värsta oljudet. och vi fick hemläxa till nästa gång. att visa upp en bra och en dålig sak med vår hund.. hmm, funderar på att visa platsligg med störning.... det e vi duktiga på. utan andra !!! hahaha. en dålig sak kanske inkall och att hon sätter sig på min vänstra sida. Fast det är inget vi har tränat på så jag vet inte om hon är så dålig på det...

Inga kommentarer: