tisdag 1 april 2008

Dag 2


Vi börjde med att tömköra till "våran ridbana". Den består av armens 2 garagelängor. Det är lä där och en vågig grusplan. Om man kisar så är det rätt hyfsat. Hade ingen inspänning men jag longerade med två linor och i ena varvet lyssnar han hyfsat, iandra tänkte jag aj då, inte bra. Satte upp ganska snart och körde mina Ray Hunt trix. Tidious work, i tell ya! Men man har igen det tusenfalt. Hade brooni runt benen och hon travade glatt brevid när vi började trava, med tillhörande grenar, min borttappade rosa mössa, och en borste som när hon blev trött la sig o gnagde på mitt på spåret.
Och vi bråkade och bråkade och bråkade..
Jack kom farande ur skogen och hade spårat upp oss så det var ett bra läge och sluta..
då får vi se hur länge det dröjjer innan travpoletten trillar ner.