lördag 11 september 2010

Vi var pån igen!


Rasmus skulle hämta upp Farmor från Sthlm i Södertälje så jag tänkte att jag skulle hinna till plan och snabbköra lite hinder. Döm om min förvåning när dom redan var där så hela ligan följde med och tittade på. jag blev nästan nervös. Det gick över.
Det var inte så mycket jag skulle fila på. Gick ännu längre ifrån henne på både balansen och slalomet.
Det känns SÅ BRA! Så nu koncentrerar vi oss på handlingen och försöker få en roligare uppvärmning med torrhandling och få upp henne i tempo och lite mer taggad. Det slår över jättefort och hon gav mig ett blåmärke på armen. Ca en meter avstånd till slalomet och släpp till hopphinder framför.
Man Fan va duktig hon är.
Vi är.

Tränade slalom från andra hållet hemma häromdan, hon blev så frustrerad på mig att hon brottade ner slalompinne nummer tre flera gånger, tog den i munnen och gick iväg.
Så kan det gå.
Fast det e kul.
tålamod är en dygd.

Inga kommentarer: