söndag 24 februari 2008

Helg


Vi pratde med Pam på fredagen om att sticka ut tidigt på lördag och rasta hundarna och knalla omkring på ängarna. Jag vaknade redan 6 på morgonen och var pigg som en mört, både Shanti och Rasmus vred på sig och somnade om. Jag har svårt med skiftomställningen och då är det inte ens jag som jobbar skift. Smurfade lite på intenet och lajjade runt i huset tills klockan blev nio, Jag messade till Pam att vi har sovmorgon och gjorde frukost och lurade raye att klockan var tio. Hoppade ner i sängen igen och vi käkade mackor och kollade på tredje delen av puscher. Milo, MILO!
why?
Vi åkte ner på stan en stund, äntligen fick jag köpa en fällkam till Rooni som jag omedelbart använde när vi kom hem. Hon är ju för rolig, utan att tveka en sekund när jag bad henne hoppa upp på utebordet satt hon där som hon aldrig gjort annat.
Hon gillar skalman