onsdag 27 februari 2008

kurs i viltspår


Åh vilken dag
jag vet inte var jag ska börja, glömde bilnyckel på jobbet, bilen vägrade starta när jag var klar med pelle i stallet,Rasmus fick skjutsa mig till jobbet, han kom till jobbet på lunchen och jag fick skjutsa honom till hans jobb, chefen glömde bort att jag skulle gå kl 17 för att hämta brooni och åka till hundklubben, brooni hade varit ensam länge och passade på att möblera om, tugga sönder en bläckpenna i sängen och slitit sönder ett block.
jag var helt slut när jag väl satt på klubben och hundrackarn lugnade inte ner sig. det var rolig teori och det ska bli jätteroligt att gå kursen, jag kom hem, skulle bara ligga o vila lite, somnade. Skulle hämta rasmus klockan 11 på kvällen på jobbet. Vaknar halv 12 ser att han har ringt 118 gånger och jag blev aldeles förtvivlad. Hatar själv att vänta, Var så trött så jag var rädd att köra av vägen. Vi åkte ut till stallet och lagade bilen kom hem vid halv ett och när vi kom isäng kunde jag inte sova.
upp o hoppa klockan 6 och iväg till jobbet för det var bokrea och vi öppnar 7.
Trött minst sagt.