måndag 4 augusti 2008

Amon och Pontus

Jag sov riktigt dåligt och Amon kom och tittade på morgontv med Shanti och mig. Sen gick vi ut på morgonpromenad. Det var riktigt dåligt med grönområden i Gamla Stan I tell ya! Vi fick gå över till slussen och efter kajkanten hittade vi en liten bajsbur. Usch hur dom har det, stockholmshundarna! Amon var helt fascinerad över att det luktade så ÄCKLIGT!

Vi gick sen till Tyska skolans lekpark och Amon spelade skiten ur stockholmskidsen och deras farsa. Så j-la roligt! Mamman kom fram och berömde hans motorik, hahaha deras ungar hade behövt att kommar ur lekhagen och springa lite på riktigt. Shanti kissade tyvärr i sandlådan och jag skämdes för det var verkligen inte min mening. Hon vägrade kissa i bajsburen och dom fisiga träden dög inte och vi lyckades inte hitta en enda gräsmatta. Så hon kissade i sandlådan och jag är verkligen ledsen över det.

Inga kommentarer: