söndag 10 augusti 2008

familjeträff

7 kommentarer:

Unknown sa...

Heeeeeeeeeeeeej Yeska =)
Vet ej om d r rätt men hoppas att du får mitt medd. LYCKA TILL tjejen!!! Du ska se att d går TOPPEN!!!
Kommer att sakna dig i bokhandeln men vi ses säkerligen inför jul....
Detta blir TOPPEN för dig och jag får ta hand om Frau Slim....eller vad hon nu hette ;)
Sköt om dig! Och HÖR GÄRNA av dig vid tillfälle och berätta hur d går.
Kraaaaaaaaaaaaaam Susanne / Diddl Suss

yeska sa...

Hej suss
jag hör att Dark Dudes går bra i bokhandeln och tyckte mig se en ny ordning när jag var inne i bokhandeln sist, jag har börjat nu och är fullkomligt skräckslagen! hahah
många kramar y
(tröjjan är välanvänd, tack än en gång!)

Margit Urtegård sa...

Hej kompis.

Hur är det? Hoppas allt är bra med dig. Kommer också att sakna dig.

Nu har Margarita flyttat till Norge, tänk tjejen har blivit stor:-). Jag vill också flytta dit!

Hör av dig min vän.

Mange klemmer fra Margit

yeska sa...

Hej Tullemor!

Första veckan har varit hektisk med en massa nya intryck, skogen är full med kantareller så nu ska shanti nosa upp svamp!
Hoppas allt är bra med dig och att du inte låter politiken slita ut dig.

Nu ska jag sy som en galning och det är roligt,roligt,roligt!

kempeklem y

Unknown sa...

kanon!!! Ska försöka ta mig till Strängnäs i n v och kolla hur d går och träffa fru Schliiiiiiiiim =)))
Du ska se att d blir super för dig. Skönt tror jag också att komma ifrån bokhandeln.......
Hoppas vi ses frammåt juletid.
Kraaaaam S

Anonym sa...

Hey hey heeeeeeeeeeeeeey!!!
Har nu äntligen träffat frau Schschlim... ;))))
Å - vad de säljer Dark Dudes!!! Härligt!!!
La en finfin order idag....
Känns såååå kul att ha med dessa grejer i sin "portfölj".
Dark Dudes bara "springer" iväg. Hinner knappt med.... :)
Hoppas att allt r ok och att du TRIVS!!!
Kraaaaaaaaaaaaam Suss

Anonym sa...

Hey hey heeeeeeeeeeeeeey!!!
Har nu äntligen träffat frau Schschlim... ;))))
Å - vad de säljer Dark Dudes!!! Härligt!!!
La en finfin order idag....
Känns såååå kul att ha med dessa grejer i sin "portfölj".
Dark Dudes bara "springer" iväg. Hinner knappt med.... :)
Hoppas att allt r ok och att du TRIVS!!!
Kraaaaaaaaaaaaam Suss